اخبار شرکتهاعکس و فیلممطالب ویژه

طرح های توسعه بافتینه و بافتسان

طرح‌‌های توسعه شرکت‌های بافتینه و بافتسان با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا با حضور معاون محترم قضایی دادستان کل کشور و قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید. با اجرای طرح توسعه شرکت بافتسان برای اولین بار در خاورمیانه امکان تولید منسوجات نبافته دوجزئی (Bicomponent) با ویژگی‌های منحصربه فردی از جمله لطافت و نرمی لایه‌های پوشش رویی محصولات بهداشتی مهیا گردید. همچنین در طرح توسعه شرکت بافتینه خط II تولید کامل منسوجات نبافته اسپان‌باند / ملت‌بلون با ظرفیت 15.000 تن در سال راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسید. بدین ترتیب دو شرکت بافتینه و بافتسان با اجرایی شدن طرح‌های توسعه‌ای خود با حجم سرمایه‌گذاری ارزی بالغ بر 25میلیون یورو و ریالی 2.000 میلیارد با ظرفیت بیش از 70.000 تن در سال محصولات سلامت محور آماده تأمین نیازهای صنایع پایین‌دستی می‌باشد.

پروژه های شرکت های بافتینه و بافتسان در صنایع پتروشیمی

با حضور نمایندگانی از سه قوه قضاییه، مجریه و مقننه از پروژه‌های شرکت‌های پلی‌پروپیلن الوند و پتروصنعت پیشتاز در شهرستان شازند بازدید و مشکلات و موانع پیش روی این دو طرح ملی که از جمله طرح‌های سلامت‌محور بوده و برای اولین بار در کشور اجرا می‌شود بررسی گردید.
پروژه شرکت پلی‌پروپیلن الوند تولید انواع گریدهای گرانول پلی‌پروپیلن با ظرفیت 180هزار تن در سال موردمصرف در صنایع مختلف پایین‌دستی با پیشرفت 60% می‌باشد.
طرح پتروصنعت پیشتاز نیز به عنوان یکی از طرح‌های مؤثر در کنترل و کاهش آلودگی زیست‌محیطی با تولید 130هزار تن محصول ETBE (مکمل بنزین) مورد استفاده در بنزین تولدی کلیه پالایشگاه‌های کشور می‌باشد که تا کنون 28% پیشرفت داشته است.
مجموع سرمایه‌گذاری ارزی دو طرح 153 میلیون یورو و ریالی 40.000 میلیارد ریال می‌باشد.

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا