محیط کسب و کار

انتشار کتاب قانون امور گمرکی و آئین‌نامه اجرایی آن و راهنمای کاربردی موضوعی-تطبیقی (همراه با قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با آخرین اصلاحات)

کتاب قانون امور گمرکی و آئین‌نامه اجرایی آن و راهنمای کاربردی موضوعی- تطبیقی همراه با قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با آخرین اصلاحات، تألیف غلامحسین آرام منتشر شد.

کسانی که به قانون امور گمرکی و آئین‌نامه اجرایی آن مراجعه می‌کنند، همیشه برای جستجوی یک موضوع مورد نظر باید یکبار به متن‌های مواد قانون و یکبار هم به متن‌های مواد آئین‌نامه اجرایی آن مراجعه کنند، ضمن اینکه بیشتر اوقات موضوع مورد نظر در یک جای معین در قانون یا آئین‌نامه آن قرار ندارد و چه بسا نکات دیگری که در سایر مواد قانونی و آئین‌نامه و تبصره‌ها و بند‌های آن وجود دارد و از دسترس مراجعه کننده خارج باشد.
این کتاب همراه با راهنمای کاربردی موضوعی – تطبیقی است. یعنی تمام مواد قانون و آئین‌نامه آن مورد مطالعه قرار گرفته و موضوع هر ماده تعیین شده و کل آن‌ها در زیر یک موضوع اصلی قرار داده شده است. بنابراین با مراجعه به موضوع اصلی مورد نظر، می‌توان تمام مواد قانونی و آئین‌نامه اجرایی آنرا پیدا کرده و مورد بررسی و مطالعه قرار داد . همچنین قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با آخرین اصلاحات و توضیحات به صورت پانوشته درج گردیده است. این کتاب برای مراجعین گمرک، کارگزاران گمرک، مدیران بازرگانی و داوطلبان شرکت در آزمون حق‌العملکاری گمرک و دانشجویان مدیریت گمرکی و بازرگانی توصیه می‌گردد.

علاقمندان به خرید این کتاب می‌توانند از راه واتساپ 09914451320 تماس بگیرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا